środa, 29 lipca 2009

Wenecja sentymentalnie













13 komentarzy:

  1. będę miała dziś piękne sny...dziękuje za przywołanie wspomnien..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyła mnie ta seria.
    Gdzie Ty to wszystko zobaczyłaś i co ja wtedy robiłem? Pewnie szukałem drobnych na wucet ;)
    Piękne, klimatyczne zdjęcia. O Wenecji, której dziś już nie ma.
    To z gołebiami nie pasuje do pozostałych - jest zbyt turystyczne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne zdjęcia, Figo :)

    śląskie pozdrowienia zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miodne kadry i te retro czarowanie - bardzo mi się podoba ;) ale Wam zazdroszczę tych wakacji ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, to ja też śląskie pozdrowienia ślę
    i dziękuję za wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie, swoiscie ciekawa obrobka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie masz w tym ogrodzię:) zostaje na dlużej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna seria :) uffff chce na wakacje.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalne, świetna kolorystyka i kadrowanie

    OdpowiedzUsuń