niedziela, 30 sierpnia 2009

Patchwork

10 komentarzy:

  1. Twój dom musi być bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ciepłe, radosne i dziewczęce!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest zwyczajnie, ale staram się ;o)
    marzy mi się dom w stylu rustykalnym

    OdpowiedzUsuń
  4. moje zachwyty :))))
    Aniu, nie wiem nawet od czego zacząć!
    uwielbiam drewniane klamerki do bielizny. U Ciebie mieszkają w pięknym pojemniku. Cudo! Zdradź proszę gdzie go kupiłaś.
    konewka - bajeczna. Kolor, kształt... super!
    czerwone buciki fantastyczne!

    cudownie u Ciebie, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepło, domowo, nastrojowo, kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  6. już pisałam, że lubię Twoje "zlepki" :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry wieczór
    a więc Laski...
    dziękuję!

    peggy, to naprawdę pojedyczne przedmiociki w moim zagraconym, nieukształtowanym domu (o czym wiesz poniekąd ;o))
    kolorowe blaszane pojemniki zakupiłam w Rossmanie (wiadereczko pomarańczowe i taka :balijka: żółta; dawno temu dwie koneweczki - zieloną i niebieską w Carefour
    i takie tam
    w zasadzie nie mam wielu gadżetów i trochę są pogubione w graciarni ;o)
    jak wspominałam - marzy mi się dom w stylu rustykalnym...
    :o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Figo!
    balijka prześliczna i teraz będę na nią chorowała, pewno bardzo długo.

    zdjęcia rewelacyjne :-)
    jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. aj tam okropieństwa zaraz :P chlopaki jeżdżą w lasach za IKEĄ .. zapraszam w przyszly weekend na impreze offroadową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory radości ;) aż się uśmiechnęłam, fajnie wykadrowane cacka

    OdpowiedzUsuń